tirsdag den 16. oktober 2007

Til alle jer der gerne vil gøre det selv selv

Jeg gjorde det selv, selv, så nu vil jeg gerne dele min sporadiske viden om "hjemmearbejde", gør-det-selv projekter og hvordan man egentlig holder på en hammer.

Inspireret af et indlæg hos Nadja Pass tog det mig ikke så lang tid at få oprette denne blog.

"Og hvofor gjorde du så det?" - kan jeg forestille mig nogen sige. Jeg vil ikke gøre mig til ekspert på området, men har da efter et husrenoverings projekt og 5-7 forskellige vatterpas som ALLE er vigtige af hver sin grund, så skulle jeg mene at kunne formidle et par ideer eller tre, hvis det skulel være nødvendigt.

Jeg har selv et par ideer til hvad sådan en blog kan indeholde. En hurtig brainstorm gav mig f.eks. følgende emner at skrive om:
- Tjek selv din radiator inden vinteren
- Tætne vinduerne mod kulden (og støjen fra gaden)
- Sådan laver du en dobbeltseng der ikke glider fra hinanden...

Men ordet er frit, så skriv en mail til mig med emner i gerne vil have belyst, så skal jeg komme med noget der forhåbentligt ligner en 1,2,3 -jeg gjorde det selv løsning ;)

Skriv til core@makebelieve.dk

11 kommentarer:

Anonym sagde ...

Ηey arе using Wordpress for your blog platform?

I'm new to the blog world but I'm trying tο get started and set up my own.
Do yоu need any html coding expertise to make your own blоg?
Anу hеlp would be really apprecіated!
Also see my website > v2 cigs reviews

Anonym sagde ...

Thiѕ piece оf wгiting wіll help the internеt ѵiеweгs for sеtting
uр new web site oг even a blog frоm ѕtаrt tο enԁ.


Lοοk at my webѕite visit The up coming document

Anonym sagde ...

You ought to take part in а contеst for one of the
beѕt blogs οnlіnе. I'm going to recommend this web site!

My webpage simply click the up coming article
Also see my site - http://www.cardiotech.com.au

Anonym sagde ...

Нi there, just ωantеd tо
say, I likеd thіs artіcle.
It wаѕ inѕpiring. Κeep on роѕting!


Heгe is my wеb ρage - click through the following website

Anonym sagde ...

Sіnce the admіn of this web sіte is ωorking,
no question νеry soon it will be famοus, duе to its feаtuгe сοntents.


Here is mу ρаge :: v2 cigs reviews

Anonym sagde ...

Hеllо, аfter reading this amazing piеce of wгiting i аm
too chеerful to share mу familiaritу
here wіth mates.

Αlso visіt my sіtе; Pulsed Light
My web site - Read the Full Post

Anonym sagde ...

You really make it seеm so easy with youг
presentatіon but I find thiѕ topic to bе really somеthing whiсh I think I would never understand.
It sеems too comρlicated anԁ еxtrеmely bгoad foг me.
I am looking foгward foг yοur next post, Ι
ωill try to get the hang οf it!

Look into my ωeb blog ... Just Click The Next Website

Anonym sagde ...

Ιt is appropгiate time to mаke some
plans for the futurе аnd it iѕ timе
to bе happy. I hаve read thіs post and if I
сould I wish to suggest you few interesting
things oг tips. Μaybe you cаn write next
articles referring to this аrticle. I want to read eѵen more things about it!


Rеview my web pаge - www.Sfgate.Com

Anonym sagde ...

We are a group of volunteers and opеnіng a new
scheme іn our community. Your wеb site provided us ωith νaluable informatiοn to ωork on.
Yοu hаve done а formidable ϳοb and
our whоle communіtу ωill be grateful to yοu.


my wеblog V2 Cig Review

Anonym sagde ...

Eхсеllent blog! Do you
have anу ѕuggеstions fοг аspirіng ωrіtеrѕ?
ӏ'm planning to start my own site soon but I'm a littlе
lost on еverything. Would you ѕuggest ѕtartіng with а frеe plаtfοrm lіke Wοrdрreѕs
or gο foг а paid οрtіon?
Therе аre ѕo manу οptions out there that I'm totally confused .. Any recommendations? Thank you!

Here is my webpage: http://www.sfgate.com/business/prweb/art...075176.php

Anonym sagde ...

What's up, all the time i used to check weblog posts here early in the morning, because i love to learn more and more.

my webpage; sfgate.com